Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

3 mar. 2012

Copie fară valoare :*



Mă fetițo nu mă mai copia ! Te rog , o să iasă rău dacă o ții tot așa :*
Adică , ce îți place mă ție? Să dai copy și paste . Asta te`a învățat măta acasă ?
Serios , creează ceva făcut de tine nu de altcineva și nu te mai crede " fata perfectă " pentru că nu ești deloc păpușa.Ai o mulțime de defecte.. dar ai o calitate cum s`ar zice , ai o imaginație..de unde scoți atâtea vorbe goale ? 
Oricum știu că îmi faci asta doar ca să fii tu ca mine :* dar nu ești ;;) ești o ratată ! nu îți iese :* și îți zic încă o dată tu mare fiță înceteză;;)
 Sper că te simți ! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu