Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

6 mar. 2012

Eşti rănit de oameni pentru care ţi-ai da viaţa ..


Mdaa...
Ce pot spune , am aflat că totul se schimbă doar în cateva secunde..
Și o singură melodie poate descrie cel mai bine ce simt acum ..dar trecem peste. Tu , care pentru mine erai aproape TOTUL :| ,te`ai schimbat.
Daa ! Tocmai tu :-<. Si ele , care le-am considerat că îmi sunt prietene , au devenit cine speram să nu. Dar cum spuneam " Eşti rănit de oameni pentru care ţi-ai da viaţa " :-j .
Și nu o să înțeleg niciodată de ce crezi asta , dacă ai știi un adevar pe care mă tem să ți`l spun ai știi că nu am cum să zic așa ceva despre tine. Cu această ocazie am văzut cine îmi este prieten și cine se preface că îmi este prieten. 
P.s : I will never regret that I love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu