Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

26 iul. 2011

De ce trebuie sa sufere animalele?

Scriu acest post pentru că sunt indignată de comportamentul unora față de animale.Maltratarea animalelor de pe străzi sau chiar a propriilor animale.
Animalele sunt neajutorate într-o lume plină de oameni răi, insensibili și multi care le chinuiesc pentru a se distra sau  le supun la munci până la epuizare,să le bată pentru că nu mai au puterea de a trage o căruță plină peste măsură cu fiare, să le ucidă încet și dureros.

Au apărut multe imagini/videoclipuri în care animale sunt bătute și chinuite... chiar nu știu cum unii pot face asta :| aceștia sunt sălbatici care nu valorează nici 2 bani...ratați!!!
Și problema cu câinii maidanezi...este tot vina noastră a oamenilor!!! Animalele nu au fost castrate de asta s-au înmulțit iar acum sunt otrăvite, de ce? Pentru că nu v-ați asumat responsabilitatea la timp!
Trebuie să spunem NU! violenței față de animale, hainelor de blană și cosmeticelor testate pe animale!
Nu pot să văd figuranții ăia bogați și proști care  poartă haine de blană .Nici nu pot să mă uit la o poză cu un animal maltratat fără să-mi curgă măcar o lacrimă...

Nu pot să cred ce văd....însa se știe că nu se poate face nimic, câte demonstrații, petiții și alte din ăstea nu s-au făcut pentru a apăra animalele.. Sunt oameni care însă "și-ar strica imaginea fără o pisică spânzurată sau dihori împăiați"..și știți la cine mă refer...cei care conduc statul sunt indiferenți când vine vorba de aceasta problemă (ca și de altele de altfel).

E foarte greu în România,pe nimeni nu interesează soarta animalelor.Sunt prea multi țărani proști care chinuie animale,care se cred șmecheri și defapt sunt niște dobitoci. (scuzati limbajul).Și cu telefone la protecția animalelor nu se rezolvă nimic, dacă suni la poliție ești considerat nebun, ca vorba aia "omul face ce vrea cu animalul lui" ..pfoaiii..ce mentalitate :| .
Deci oameni dragi nu mai maltratați animalele.Mai bine adoptați un animal de pe stradă și așa e cel mai bine:*.

NU OMORÂȚI ANIMALELE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu