Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

1 iul. 2011

Vreau...


Hmmm...unele persoane vor multe de la viață:-? dar eu nu!Deci vreți sa aflați ce vreau?
Vreau să nu mă mai ascund și să nu mai fug, vreau sa râd de câte ori îmi vine cheful și să plâng la nimicuri, vreau să mă enervez și să las lumea să vadă asta, vreau să nu mă mai judece nimeni după aparențe deoarece acestea înșeală, vreau să nu mă pierd pe mine dincolo de această mască pe care o port zilnic și de ce o port până la urma urmei? pentru că mi-e frică.. mi-e frică de ce o sa fiu când voi putea sa realizez ce vreau, mi-e frică ce și cum o să mă creada lumea.. o să mă creadă slabă? sau o să mă creadă mincinoasă? :(.Ce`i drept eu vreau pe cineva caruia să-i arăt cum sunt, vreau pe cineva care o sâ-mi asculte toate poveștile penibile... cineva care atunci când plâng dintr-un nimic să mă ia în brate și să-mi spună că totul v`a fi bine.. vreau pe cineva în preajma caruia pot să fiu cine vreau eu sa fiu...cine sunt eu cu adevărat dar nimeni nu poate să mă cunoască  în totalitate.Vreau sa fiu fericită mereu,vreau să rasară pe cer un curcubeu,vreau să nu mai plâng din cauza lui,vreau să fiu copil mereu,vreau să fie doar al meu,vreau ca prietenii să`mi fie aproape la greu.
Ce-i drept...vreau cam multe. dar vreau!!!

Un comentariu: