Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

27 iul. 2011

Febra JUSTIN BIEBER:))

90% din populația globală îl urăște pe acest ‘JB’..Dar cine este el de fapt?
Wikipedia spune : “Justin Bieber (n. 1 martie 1994) este un cântăreț de muzică pop/R&B de origine canadiană.
Şi-a început cariera profesională pe Youtube, unde a fost descoperit de Scooter Braun, care mai târziu i-a devenit manager. Braun a aranjat ca Justin să-l întâlnească pe Usher la Atlanta, Georgia, ceea ce a rezultat în semnarea unui contract cu casa de discuri Island Records. Acesta a declarat ca rappul este viaţa lui dar încă nu poate să cânte..” ETC
Fanele spun : “Justin e cel mai draguț.Cântă minunat.Voi[cei ce care nu îl ascultați] nu știți ce e muzica adevărată.” ETC
Eu spun : “Justin[pentru fane],Biberon[pentru cei ce nu îl suportă] era un copil absolut normal.Dupa ce a intrat în ShowBiz s-a ‘transformat’ în copilul cu fițe..A înnebunit mii de copile..A făcut mulți adolescenți să îl urască..Dar de ce?Pentru ce toată această răutate?De ce unii îl idolatrizează și unii îl urăsc? Știu..oamenii au gusturi diferite..Dar de ce este atâta ură? Si de ce fanele cred că îl iubesc?Cei care își pierd timpul cu idolatrizatul și criticatul..Nu au o viață a lor![poate acum că am scris asta..intru și eu în acea categorie T-T]“
În concluzie..Justin Bieber este doar un subiect de bârfă și ceartă.PUNCT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu