Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

26 iul. 2011

Regula numrăul unu.

Niciodată, dar niciodată nu am suportat să mi se umble în telefon. Niciodată. Bă, e telefonu' meu. Nu contează că poate nu răspund la el niciodată şi că trimit doar ocazional câte un mesaj. Nu că aş avea ceva de ascuns neapărat, dar nu-mi place. Eu nu umblu în telefonul nimănui decât cu permisiune şi nu cotrobăi prin mesaje/numere de telefon pentru că, pur şi simplu, nu e treaba mea şi nu îmi place.

De asemenea, când ies afară, nu-mi iau telefonu' cu mine, pentru că eu cred că eşti nesimţit dacă ieşi cu cineva şi stai să vorbeşti cu altcineva la telefon. Dacă îl iau, totuşi, îl pun pe silent sau îl închid. Nu poate fi nimic atât de important şi, în general, fac urât când mă sună cineva pentru căcaturi gen "Vaaai, măi Bii, da' ce mai faaaci? Da' nu te-am mai văzut de mult!!! Da' când mai ieşim şi noi la un suc? Da' nici nu mai ştiu cum arăţi! Da' şi ce mai zici? Băi Bii, da' mi-am luat o pisică şi uite, mi-a fătat!!! Da, uite, unu' e negru, unu' este alb, unu' seamănă cu un tigruţ şi unu' este maro!!! Da, şi nici nu ştiu ce nume să le pun... că tre' să mai crească, nici nu ştiu care e fată şi care e băiat.". Sau închid pur şi simplu.

Intamplare:
Intru în casă şi văd telefonul pe masă :

Mătuşa: A, bine că ai venit, că am sunat-o şi pe Monica şi Corina..aproape toate colegele.
Eu: Da' am fost doar până la bibliotecă, ai înnebunit? Unde crezi că m-aş fi dus cu papucii ăştia?
Mătuşa : Auzi..cine e ăă...?
Eu : e..nu trebuie să dau explicaţii;)
Mătuşa : Bine...

După două minute îmi pică fisa:"Le`a sunat pe colegele mele doar pentru că am lipsit 1 ora de acasă:|. Băi, eşti tâmpit?
O întreb: De unde ai tu numerele ?
Mătuşa: De la tine din telefon.
Eu: Cum adică?
Mătuşa: Nu aveam de unde să le iau.
Eu: Băi, stai aşa, adică tu îmi umbli în telefon?


Am plecat din bucătărie trântind uşile şi m-am închis în cameră. După ce am m`am gandit mult mi-am revenit. De acum telefonu' o să stea numai la mine... sau, dacă nu, îl las să cadă pe ghenă. Măcar să ştiu un lucru, dacă tot suntem nesimţiţi în halu' ăsta.

Ah, şi urăsc oamenii care te întrerup când vorbeşti la telefon. Băi, deci nu suport. Vezi în pana mea că vorbesc la telefon, lasă-mă să vorbesc, nu mă mai  întrerupe!
Deci, recapitulăm:
1. Nu se umblă în telefonul altcuiva niciodată. (poate doar dacă este găsit pe undeva împrăştiat pe asfalt sau dacă îţi dă voie/te roagă să cauţi ceva)
2. Nu se vorbeşte la telefon cu orele când eşti cu cineva afară.
3. Nu se deranjează o persoană care vorbeşte la telefon.
4.Dacă mă joc la pc sau fac ceva ce`mi place resping apelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu