Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

1 iul. 2011

Totul depinde de...IUBIRE

Cine suntem?. . . Suntem doar niste oameni care depindem de Dumnezeu.El ne-a creat si Lui ii datoram toata dragostea noastra.Uneori putem spune ca suntem doar niste marionete ghidate de cei ce ne inconjoara si mai ales de Dumnezeu.
  Ce vrem cu adevarat?Hmmm. . .e usor de zis.Dorim sa fim fericiti,  dorim sa vedem frumosul in orice lucru. . . intr-o floare , intr-un nor. . .dorim sa iubim si sa fim iubiti , dorim sa nu-i pierdem pe cei dragi noua.Noi oamenii fugim intr-o goana continua dupa fericire ,cand ea se regaseste in orice.Asa suntem noi. . .nemultumiti de ceea ce avem , dorim mai mult , mai mult si mai mult.Fericirea este acel lucru care te face sa zambesti chiar si cand lacrima iti curge pe obraz , fericirea te face sa visezi , sa uiti de griji si de probleme.Dar scriind toate acestea imi dau sema ca si fericirea tine tot de IUBIRE.

Asadar , am ajuns la concluzia ca suntem ceea ce dorim sa fim dar uneori avem impresia ca nu ne traim povestea vierii noastre care ar trebui sa fie ideala , iar tot ce vrem pe aceasta palneta pe care ,, am aterizat " este sa iubim si sa fim iubiti deoarece cred ca orice lucru minunat depinde de ... IUBIRE.

Un comentariu: