Despre mine

Fotografia mea
Mda, Sunt Bianca;;) și am făcut acest blog pentru a`mi strânge toate gândurile pe o pagină:D și pentru a le împărtași cu voi..cam atât am avut de spus pentru că am rămas la fel de nebună:)),plină de viață și optimistă:)

1 iul. 2011

Istorie;)

Încă de mică am învățat istorie... despre personalități curajoase și dornice să lupte pentru patria lor.Oare a ajutat asta?A ajutat la ceva că acei oameni au luptat pentru toți sau doar au vrut ca încă un suflet să mai moară într`o lupta sau într`un război?Nu stiu... Tu ce crezi? Însă, știu că fiecare persoană ar trebui să lase o oarecare pistă ,un oarecare tipar , o urmă din tot ce a facut in viață...Dar v`a știi cineva că odată s-a născut o fată a carei nume este Bianca? O fată care punea orice și pe oricine înaintea ei..Cu siguranta nu v`a știi dar poate vor stii că a existat cineva căruia îi placea să scrie... să guste din plin istoria ... să iubească...  Sper ca în urma mea , a noastră să ramana ceva , ceva să fie schimbat în bine chiar dacă am fost noi aceea și nu vom apărea în cartea de istorie...
Istoria la un moment dat este pătată de un eveniment și cineva se găseste să o contrazica chiar dacă nu are dreptate... sau da ?! Cea mai mare calitate a unui istoric este să nu inventeze.. Oarecum istoria este prezentul . Fiecare generație o rescrie;)Observ că România nu are o istorie ca slavii,grecii ei au realizat multe dar romanii și dacii?NIMIC!asa că ar fii bine ca peste 1000 de ani să apară în cărțile de istorie și despre români.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu